YAYINLAR

Hedefine Ulaşmış Bir Örnek İş Adamı


O bir çok kişiye örnek iş adamlarından biri...
Daha 10 yaşındayken hiç bilmediği bir memlekete gelip hayallerine yürüyen insan,

Bunu niçin yayınlıyorum biliyor musunuz ?

Bazı insanlar diyorlar ya!

Param yoktu okuyamadım : Bu adam ilk okul mezunu ve parasız senelerce iş öğrenmek için çalışmış.

Ne yapacağımı bilemiyorum diyenler için : Bu adamın daha 10 yaşındayken koyduğu hedefinden asla vazgeçmemesi ve birçok zorluklara katlanıp hedefine ulaşmasına bakın.

Evet Erdoğan MALKOÇ 'dan bahsediyorum. Konuşma videosunu mutlaka dinlemelisiniz.




Mutlaka her insanın bir hedefi olmalı, umudu olmalı. Ve o yolda adımlar atmalı. 
Her adımında ALLAH'ı asla unutmamalı. 
Bunca yıl uğraştım uğraştım olmadı bir yere varamadım asla deme; Kiminin nasibi 40 yaşından sonra açılır, kiminin nasibi 40 yaşından önce açılır. Allah en doğru zamanı bilendir. 


Yazar: Yaşam&Sitil  Editörü